maandag 16 mei 2016

Ik bof met een juf zoals jij....

De jaarlijkse juffendag kwam er weer aan en dus mocht mama weer aan de knutsel (heel vervelend..., niet dus).

Die kinderen van mij, houden me in ieder geval wel aan het werk ;-)
Aangezien dochterlief 2 juffen en een onderwijsassistent heeft en zoonlief maar liefst 2 juffen in zijn "echte" klas, 2 juffen als zijn combi klas gesplitst les krijgt en 1 juf tijdens de "variaklas" (een uur les voor kinderen die extra uitdaging aan kunnen) mocht ik dit jaar dus 8 juffentraktaties maken!!!

Ik had superleuke emmertjes bij de Action gezien en dit heb ik ervan gemaakt.


En aangezien ik toch al voor bijna alle juffen wat maakte, heb ik voor de overige leerkrachten nog gauw een paar van deze notitieblokjes met tekst gemaakt.


Bij interesse mag je me altijd een mailtje sturen, riadekkers80@gmail.com

Liefs, Ria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten