zaterdag 14 mei 2016

Een monsterlijk tintje

Voor mensen die mijn blog zo af en toe bekijken, was er weinig nieuws aan de horizon.

Met veel goede moed had ik mezelf in oktober voorgenomen om weer meer tijd voor mijn hobby vrij te maken en de resultaten ervan op het blog te plaatsen. Helaas ontbrak me daar de tijd en eerlijk gezegd ook de energie voor.... Ik heb echt maar heel weinig gedaan en gemaakt het afgelopen half jaar.

In maart was mijn dochtertje Ilse jarig en ja, dan "moet" er natuurlijk geknutseld worden.
ik maakte deze schattige tasjes voor alle dametjes in de klas en monsterlijke doosjes voor de jongens. Ook de juffen kregen allemaal een tasje met wat lekkers erin.


Naast de traktaties vind ik het ook leuk om te scrappen (foto's inplakken, maar dan net ff anders), maar ook daar heb ik helaas te weinig aan gedaan. Je wilt niet weten hoeveel foto's er hier nog klaar liggen om gescrapt te worden ;-).

Hieronder een paar layouts die ik de afgelopen maanden wel heb gemaakt.

De komende tijd volgen er in ieder geval weer een aantal berichten en ik hoop het nu een beetje bij te kunnen gaan houden....

Bedankt voor het kijken weer in ieder geval.

Liefs, Ria




Geen opmerkingen:

Een reactie posten